Senior Google Ads PPC Specialist

  • B2B
  • zdalnie

Podsumowanie AI ✨ – szybka analiza oferty

PPC Specialist - Google Ads odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowych, zarządzanie kampaniami PPC, w tym Google Ads, Facebook i Tiktok. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie w PPC, szczególnie w kampaniach e-commerce i leadowych, oraz biegła znajomość Google Analytics. Oferujemy pełną dostępność zdalną, wynagrodzenie B2B oraz możliwość kształtowania strategii działań w agencji.

Szczegóły Oferty

Jesteś kreatywny/a i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii marketingowych? Świetnie! Szukamy człowieka, który pomoże nam w tym jako PPC Specialist, głównie Google Ads. Praca to w 80% kampanie płatne (Google, Facebook, Tiktok i inne).
Potrzebujemy osoby, która zaangażuje się na full time, wspomagając nas całą swoją wiedzą i doświadczeniem!

PS: Nie mamy klientów dupków, bo sami z nich rezygnujemy. Szanujemy siebie i swój czas włożony w pracę.

Co będziesz robić?

  • realizować strategię marketingową klientów oraz aktywnie działać w jej tworzeniu
  • zarządzanie kampaniami PPC klientów
  • pisać teksty do reklam (content organiczny wspiera copywriter, jednak nie możesz bać się pracy z tekstem)
  • współpracować z grafikiem oraz zespołem foto-wideo
  • prowadzić kampanie Google Ads
  • kontaktować się z klientem

Czego wymagamy od kandydatów?

  • 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC (z naciskiem na Google Ads), poparte wynikami, które prześlesz razem z CV (Warunek konieczny!)
  • bardzo dobre zrozumienie małych, średnich firm i ich procesów
  • doskonała znajomość panelu Google Ads (z naciskiem na kampanie ecommerce i leadowe)
  • płynność w posługiwaniu się Google Analytics (zweryfikujemy zadaniem rekrutacyjnym)
  • świetna orientacja w trendach marketingowych,
  • samodzielność i proaktywność – to ważne
  • terminowość – to nawet ważniejsze
  • angielski na poziomie minimum B2,
  • swoboda prowadzenia rozmów wideo

Nie zniechęciliśmy Cię? Świetnie!

Co dostaniesz w zamian?

Wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy B2B,

pracę zdalną, ale chcemy, aby manager był dostępny 8h dziennie,

dużą możliwość kształtowania strategii działania agencji,

bardzo duży wpływ na efekty działań

po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy)

 

Technologie i Umiejętności

Google Ads
Google Analytics
PPC
Wyświetlenia: 32