Specjalista ds. Wdrożeń i Migracji

  • B2B
  • Etat
  • szczecin
  • 6 000 – 9 000 brutto/miesiąc (Umowa o Pracę), 8 000 – 12 000 netto/miesiąc (B2B)

Podsumowanie AI ✨ – szybka analiza oferty

Specjalista ds. Wdrożeń i Migracji w firmie IAI S.A. zajmie się wdrażaniem i migracją sklepów internetowych, w tym importem baz towarów oraz obsługą klientów. Wymagana znajomość CSV, XML, SQL oraz XSLT. Oferujemy elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej i wynagrodzenie do 12 000 zł netto na umowie B2B.

Szczegóły Oferty

Czy wyobrażasz sobie udane zakupy w sklepie z pustymi półkami? A w sklepie internetowym bez dodanej bazy towarów? My też nie, dlatego już teraz dołącz do naszego zespołu wdrożeń i migracji sklepów internetowych. Twoja praca będzie kluczowa dla sukcesu wdrażanych i migrowanych sklepów online. Czekają na Ciebie wyzwania, ale i satysfakcja z udziału w ekscytujących projektach!

Jakie będą Twoje główne zadania?

  • Aktywny udział we wdrożeniach nowych i migracjach istniejących sklepów internetowych
  • Wykonywanie importów bazy towarów i klientów sklepów internetowych oraz innych elementów np. artykułów bloga, opinii o towarach itp.
  • Komunikacja z klientem (głównie pisemna, rzadziej telefoniczna i spotkania on-line)
  • Udział w rozwoju wykorzystywanych narzędzi niezbędnych do realizacji prac zespołu
  • Współpraca z innymi osobami zaangażowanymi wewnętrznie we wdrożenie tzn. Opiekunem wdrożenia, Projektantem UX/UI, Web Developerem Front-endu i innymi

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Obsługa plików CSV i XML – umiejętność tworzenia, modyfikacji oraz analizowania danych w formatach CSV i XML
  • Podstawowa znajomość baz danych SQL – zdolność do pracy z relacyjnymi bazami danych, wydawania zapytań SQL oraz wykonywania podstawowych operacji na bazach danych
  • Podstawowa znajomość XSLT – umiejętność tworzenia i modyfikacji XSLT w celu transformacji dokumentów XML
  • Sprawne poruszanie się w systemie Windows, instalacja i konfiguracja aplikacji, instalacja serwera MS SQL
  • Znajomość pakietu MS Office/LibreOffice (szczególnie aplikacji Excel/Calc)
  • Kompetencje miękkie pozwalające na profesjonalną obsługę klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać dokumentację techniczną
  • Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce lub SaaS
  • Mile widziane pisanie prostych skryptów – umiejętność tworzenia i uruchamiania skryptów np. w językach takich jak Python (może być ze wsparciem AI)

Co mamy do zaoferowania?

  • Dowolnie wybraną formę współpracy (umowa o pracę, B2B)
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Możliwość pracy w częściowym trybie Home Office (3 na 5 dni w tygodniu)
  • Ciekawy produkt i przestrzeń do kształtowania jego rozwoju
  • Dużą otwartość na samodzielne prowadzenie rozmów z klientami
  • Nowoczesny sprzęt (do wyboru Macbook lub Windows) i pracę w nowoczesnym biurowcu Piastów Office Center
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
  • W zależności od wybranej formy współpracy różnorodny pakiet benefitów na preferencyjnych warunkach, a w nim m.in. prywatną opiekę medyczną Medicover
  • Rewelacyjnych ludzi, z którymi chce się tworzyć biznes ☺

Wynagrodzenie: Umowa o Pracę: 6 000 – 9 000 brutto/miesiąc, B2B: 8 000 – 12 000 netto/miesiąc (premia uzależniona od ilości zakończonych wdrożeń).

Twarde umiejętności to jedno, ale równie ważne są dla nas otwartość, zaangażowanie i nieustanna chęć rozwoju. Ponadto dobra atmosfera jest dla nas niezwykle istotna, dlatego szukamy osób, z którymi zwyczajnie miło będzie spędzać wspólnie czas 🙂

Technologie i Umiejętności

CSV
e-commerce
klient
ms office
python
SAAS
SQL
Windows
XML
XSLT
Wyświetlenia: 14