Digital Analyst
Szczegóły Oferty
Twoje obowiązki:
- Implementacja i konfigurowanie narzędzi tj. Google Analytics i Google Tag Manager dla Klientów agencji
- Interpretacja danych i tworzenie insightów biznesowych
- Nadzorowanie projektów analitycznych
- Analiza użyteczności stron, rekomendacje zmian
- Rozbudowa portfolio o nowe usługi analityczne
- Opieka nad bieżącymi Klientami, w tym realizowanie zakontraktowanych projektów
- Przygotowywanie ofert analitycznych dla nowych Klientów
- Przeprowadzanie warsztatów analitycznych dla Klientów agencji
Czego oczekujemy?
- Przynajmniej rocznego doświadczenie na stanowisku związanym z analityką i kampaniami internetowymi w agencji marketingowej
- Znajomości i rozumienia mechanizmów funkcjonowania SEO/SEM oraz kampanii w Social Media
- Doświadczenia (najlepiej agencyjnego) w konfigurowaniu, wdrażaniu i obsłudze narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio, Google Optimize
- Praktycznej wiedzy, znajomości najnowszych trendów i nowinek w obszarze e-commerce
- Podstawowej znajomości Java Script i HTML, bardzo dobrej znajomości Excel
- Bardzo dobrej umiejętności wizualizowania danych
- Umiejętności analitycznego i logicznego myślenia, sprawnego wyciągania wniosków
- Nastawienia na realizację ambitnych celów biznesowych – odważnego podejmowania decyzji, poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i wdrażania nowych pomysłów
- Dokładności, wnikliwości i skrupulatności
- Dobrze rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
- Dobrej znajomość angielskiego w mowie i piśmie
Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza na temat CRO/UX
- Znajomość środowiska Doubleclick (w szczególności Campaign Manager)
- Podstawowa znajomość SQL, języka R
- Znajomość i obsługa narzędzi do wizualizacji danych (np. Qlik, Tableau, Owox, Funnel.io)
- Wykształcenie wyższe matematyczne, informatyczne, ekonomiczne, bądź pokrewne
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem analityków / tworzeniu obszaru analityki w firmie
Co oferujemy?
- Umowę o pracę, B2B lub Umowę zlecenie (do Ciebie należy wybór formy zatrudnienia).
- Pracę w elastycznym modelu — hybrydowym, zdalnym lub stacjonarnym.
- Pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe Warta, Dzień Wolontariusza, Biznes Liga, firmowy sklepik z gadżetami, program poleceń pracowników).
- Projekt onboardingu, dedykowany Buddy i pakiet powitalny.
- Pracę w dwupiętrowym biurze w centrum Krakowa z dostępem do: tarasu z leżakami, tenisa stołowego i Xboxa.
- Pyszną kawę i herbatę, codzienną porcję owoców i przekąski w biurze.
- Wspólną celebrację wydarzeń: kwartalne integracje, urodziny, kiermasz i spotkanie świąteczne, podsumowanie kwartału.
- Współpracę z topowymi markami oraz udział w międzynarodowych konkursach branżowych.
- Dostęp do wielu narzędzi branżowych, m.in. Senuto, Ahrefs, Surfer, Brand24.
- Dedykowane narzędzia do komunikacji i pracy projektowej — Asana, Slack, Intranet, Google Workspace.
- Mentoring od najlepszych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży — Managerów i Zarządu.
- Comiesięczne 1:1 z przełożonym, 4x do roku badanie satysfakcji pracowników.
- System doceniania pracowników — Kudosy i wybór kwartalnych Mistrzów Wartości Harbingers.
Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Klientów w Polsce i na świecie. Do działu Analityki szukamy Specjalisty, który doskonale czuje i rozumie performance marketing.
Aby aplikować odwiedź https://harbingers.io/kultura-i-kariera/digital-analyst
Wyświetlenia: 19