Content Marketing Specialist
Szczegóły Oferty
Do zespołu Content Marketingu szukamy pasjonata, który kocha wyzwania i chce ciągle bić swoje własne rekordy. Szukamy osób, które świetnie zarządzają projektami, a także potrafią myśleć abstrakcyjnie i logicznie. Z jednej strony mają głowę pełną pomysłów i uwielbiają pracę ze słowem, a z drugiej – nie boją się analizy danych.
DNA naszego zespołu CM
- Content Marketing w Harbingers to silny zespół, nastawiony na bycie absolutnym mistrzem w swojej dziedzinie. To know-how, budowany od samych początków istnienia content marketingu w Polsce. W końcu – to autorskie narzędzia, które sprawiają, że wiemy, jak prognozować i osiągać najlepsze efekty dla naszych Partnerów. Co roku znajdziesz nas w najważniejszych raportach i listach zwycięzców największych konkursów branżowych. Ty też chcesz wygrywać? Rozwijaj swoją karierę w content marketingu z Harbingers!
Twoje zadania
- Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
- Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
- Prowadzenie projektów content marketingowych – tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
- Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
- Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
- Praca kreatywna – tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
- Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
- Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
- Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
- Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
- Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Czego oczekujemy?
- Pasji do content marketingu i praktycznej wiedzy na temat tej dziedziny
- Doskonałych umiejętności językowych. Zmysłu prawdziwego inżyniera jakości. Posiadania naturalnego „radaru” na wszelkie błędy – czy to w tekście, czy to na grafikach, w filmach…
- Znajomości zasad webwritingu oraz doświadczenia w edycji treści z myślą o realizacji celów, jakie ma spełniać w strategii
- Praktycznej wiedzy na temat wykorzystania technik i narzędzi SEO w content marketingu
- Znajomości Google Analytics potwierdzonej aktualnym certyfikatem
- Umiejętności wnikliwej analizy danych i logicznego wnioskowania
- Dużej kreatywności, połączonej z podejściem biznesowym – masz zawsze masę pomysłów na innowacyjne projekty, które przełożą się na realizację celów Partnera
- Wyczucia estetycznego – miłości do dawania użytkownikom rzeczy pięknych i użytecznych
- Umiejętności organizacji pracy w dynamicznym środowisku agencyjnym, określania priorytetów, delegowania zadań oraz budowania sprawnych procesów
- Bardzo dobra znajomość narzędzi ze środowiska Google Workspace: Dokumentów, Arkuszy i Prezentacji Google
Dodatkowe atuty to:
- Praktyczna znajomość narzędzi: analitycznych (GDS, GTM), SEO (Planer słów kluczowych Google, Ahrefs, Senuto, SurferSEO) i CM (BuzzSumo, Unamo, AnswerThePublic).
- Doświadczenie w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, marketing automation, video marketingu
- Dobra znajomość języka angielskiego
Co oferujemy?
- Umowę o pracę, B2B lub Umowę zlecenie (do Ciebie należy wybór formy zatrudnienia).
- Pracę w elastycznym modelu — hybrydowym, zdalnym lub stacjonarnym.
- Pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe Warta, Dzień Wolontariusza, Biznes Liga, firmowy sklepik z gadżetami, program poleceń pracowników).
- Projekt onboardingu, dedykowany Buddy i pakiet powitalny.
- Pracę w dwupiętrowym biurze w centrum Krakowa z dostępem do: tarasu z leżakami, tenisa stołowego i Xboxa.
- Pyszną kawę i herbatę, codzienną porcję owoców i przekąski w biurze.
- Wspólną celebrację wydarzeń: kwartalne integracje, urodziny, kiermasz i spotkanie świąteczne, podsumowanie kwartału.
- Współpracę z topowymi markami oraz udział w międzynarodowych konkursach branżowych.
- Dostęp do wielu narzędzi branżowych, m.in. Senuto, Ahrefs, Surfer, Brand24.
- Dedykowane narzędzia do komunikacji i pracy projektowej — Asana, Slack, Intranet, Google Workspace.
- Mentoring od najlepszych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży — Managerów i Zarządu.
- Comiesięczne 1:1 z przełożonym, 4x do roku badanie satysfakcji pracowników.
- System doceniania pracowników — Kudosy i wybór kwartalnych Mistrzów Wartości Harbingers.
Aby aplikować odwiedź https://harbingers.io/kultura-i-kariera/content-marketing-specialist
Wyświetlenia: 14