Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego

  • B2B
  • Etat
  • rybnik

Podsumowanie AI ✨ – szybka analiza oferty

Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego w BioStat® zajmuje się obsługą klientów systemów Medfile EDM i haloDoctor.pl. Kluczowe obowiązki obejmują wdrażanie nowych użytkowników, planowanie funkcji systemu, wsparcie techniczne i prowadzenie szkoleń online. Wymagane są komunikatywność, zaangażowanie oraz zamiłowanie do nowoczesnych technologii. Oferujemy pracę hybrydową, możliwość rozwoju oraz liczne benefity, takie jak karta Multisport i szkolenia wdrożeniowe.

Szczegóły Oferty

Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego w Centrum Badawczo -Rozwojowym BioStat®.

Zakres obowiązków – czyli co będziesz robił na tym stanowisku:

  • Obsługa klientów / lekarzy systemu Medfile EDM oraz haloDoctor.pl (telefon, mail, Skype),
  • Rozmowy z klientami oraz korespondencja mailowa. Wdrażanie nowych klientów (lekarzy, placówek),
  • Planowanie i tworzenie nowych funkcji w oparciu o oczekiwania klienta/lekarzy/placówek medycznych (doradztwo, rozbudowa programu),
  • Współpraca z działem sprzedaży, graficznym, statystyki oraz IT,
  • Konfiguracja i zarządzanie kontami lekarzy i poradni,
  • Wsparcie bieżące lekarzy w oprogramowaniu telemedycznym i ustawieniach oprogramowania,
  • Wsparcie techniczne użytkowników aplikacji,
  • Szkolenia online użytkowników aplikacji,
  • Oferujemy dużą samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań bieżących problemów użytkowników Medfile.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wysoka kultura osobista,
  • Komunikatywność,
  • Zamiłowanie do nowoczesnych technologii, które ułatwiają codzienną pracę,
  • Zaangażowanie i chęć uczenia się w ramach powierzonych zadań,
  • Sumienność i staranność w ramach realizacji powierzonych zadań.

Co oferujemy w zamian:

  • Pracę stacjonarną na pełny etat w biurze w Rybniku lub model pracy hybrydowy,
  • Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i doświadczenia w branży badawczej i analitycznej,
  • Dostęp do nowoczesnych technologii analitycznych,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Interesujące szkolenia, także wdrożeniowe,
  • Parking pod biurem,
  • Kartę Multisport,
  • Nielimitowaną kawę i herbatę.

Uwagi: możliwość pracy hybrydowej (50% w biurze, 50% home office).

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie swojego CV na adres praca@biostat.com.pl wpisując w tytule wiadomości Specjalista ds. klienta biznesowego.

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BioStat Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ul. Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik, KRS 0000351860, NIP: 6423125404.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: elektronicznie przy użyciu adresu e-mail: iodo@biostat.com.pl bądź tradycyjną pocztą na adres: BioStat Sp. z o.o., ul. Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w przypadku zawarcia umowy przez okres wymagany prawem lub przez okres realizacji celu biznesowego administratora.
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu: elektronicznie: iodo@biostat.com.pl bądź tradycyjną pocztą na adres: BioStat Sp. z o.o., ul. Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

BioStat® to innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się firma integrująca kompetencje agencji badawczej i Software House. Od 17 lat dostarczamy kluczowym koncernom farmaceutycznym profesjonalnych rozwiązań w obszarze: badań, IT, statystyki oraz konsultingu.

Technologie i Umiejętności

doradztwo
haloDoctor
IT
komunikatywność
Medfile
nowoczesne technologie
obsługa klienta
szkolenia
telemedycyna
Wdrożenia
Wyświetlenia: 13