Social Media Specialist 1/2 lub 1/4 etatu

Oferta pracy jest już nieaktualna.
  • B2B
  • Zlecenie lub o Dzieło
  • zdalnie
  • Rekrutacja została zamknięta

Podsumowanie AI ✨ – szybka analiza oferty

Social Media Specialist odpowiedzialny za zarządzanie treściami w mediach społecznościowych, tworzenie materiałów wideo i zdjęć, współpracę z zespołem kreatywnym, a także moderowanie kanałów social media. Wymagane 2-3 lata doświadczenia w agencji, biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz umiejętność opracowywania strategii dla mediów społecznościowych.

Szczegóły Oferty

Opis oferty

Jesteśmy grupą strategiczno-kreatywną JAAQOB HOLDING. Od 18 lat zajmujemy się tworzeniem marek i rozwojem firm w cyfrowym świecie.

Z uwagi na rozwój poszukujemy do stałej współpracy osobę na stanowisko Social Media Specialist w wymiarze 1/2 lub cały etat, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań social media dla naszych klientów.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie (Umowa Zlecenie, B2B)
  • przyjazną atmosferę w zespole z pozytywnym nastawieniem
  • pracę 100% zdalną
  • stałe wynagrodzenie rozliczane za przepracowane godziny
  • elastyczne godziny pracy

Zadania

  • Zarządzanie treściami publikowanymi na profilach społecznościowych w języku polskim oraz angielskim.
  • Samodzielne tworzenie materiałów, w tym zdjęć i filmów.
  • Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu postów oraz materiałów wideo publikowanych w mediach społecznościowych (adaptacje treści globalnych).
  • Tworzenie strategii działań lokalnych w kanałach marki oraz dostosowywanie globalnych treści do potrzeb lokalnego rynku.
  • Moderowanie kanałów social media klienta.
  • Bezpośrednia komunikacja i współpraca z klientem (praca głównie w języku angielskim).
  • Przygotowywanie raportów z wynikami działań, analiza efektywności oraz prezentacja najlepszych praktyk.

Oczekujemy

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w agencji przy obsłudze mediów społecznościowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, z codziennym wykorzystywaniem angielskiego w pracy.
  • Doświadczenie w zarządzaniu profilami oraz tworzeniu treści na media społecznościowe.
  • Umiejętność opracowywania strategii dla mediów społecznościowych oraz przygotowywania rocznego planu działań.
  • Znajomość trendów w mediach społecznościowych oraz umiejętność ich wykorzystywania w planowaniu działań.

Technologie i Umiejętności

angielski
Wyświetlenia: 64