Social Media Specialist 1/2 lub 1/4 etatu
Oferta pracy jest już nieaktualna.
Podsumowanie AI ✨ – szybka analiza oferty
Social Media Specialist odpowiedzialny za zarządzanie treściami w mediach społecznościowych, tworzenie materiałów wideo i zdjęć, współpracę z zespołem kreatywnym, a także moderowanie kanałów social media. Wymagane 2-3 lata doświadczenia w agencji, biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz umiejętność opracowywania strategii dla mediów społecznościowych.
Szczegóły Oferty
Opis oferty
Jesteśmy grupą strategiczno-kreatywną JAAQOB HOLDING. Od 18 lat zajmujemy się tworzeniem marek i rozwojem firm w cyfrowym świecie.
Z uwagi na rozwój poszukujemy do stałej współpracy osobę na stanowisko Social Media Specialist w wymiarze 1/2 lub cały etat, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań social media dla naszych klientów.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie (Umowa Zlecenie, B2B)
- przyjazną atmosferę w zespole z pozytywnym nastawieniem
- pracę 100% zdalną
- stałe wynagrodzenie rozliczane za przepracowane godziny
- elastyczne godziny pracy
Zadania
- Zarządzanie treściami publikowanymi na profilach społecznościowych w języku polskim oraz angielskim.
- Samodzielne tworzenie materiałów, w tym zdjęć i filmów.
- Współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu postów oraz materiałów wideo publikowanych w mediach społecznościowych (adaptacje treści globalnych).
- Tworzenie strategii działań lokalnych w kanałach marki oraz dostosowywanie globalnych treści do potrzeb lokalnego rynku.
- Moderowanie kanałów social media klienta.
- Bezpośrednia komunikacja i współpraca z klientem (praca głównie w języku angielskim).
- Przygotowywanie raportów z wynikami działań, analiza efektywności oraz prezentacja najlepszych praktyk.
Oczekujemy
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy w agencji przy obsłudze mediów społecznościowych.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, z codziennym wykorzystywaniem angielskiego w pracy.
- Doświadczenie w zarządzaniu profilami oraz tworzeniu treści na media społecznościowe.
- Umiejętność opracowywania strategii dla mediów społecznościowych oraz przygotowywania rocznego planu działań.
- Znajomość trendów w mediach społecznościowych oraz umiejętność ich wykorzystywania w planowaniu działań.
Wyświetlenia: 64