Marketing Automation Manager

  • B2B
  • Etat
  • kraków

Szczegóły Oferty

Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Partnerów w Polsce i na świecie.

Twoje obowiązki

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketing automation dla agencji.
  • Tworzenie propozycji wartości dla potencjalnych klientów.
  • Przygotowywanie prezentacji, materiałów promocyjnych i treści
  • Nadzór nad procesem implementacji rozwiązań marketing automation dla klientów.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami technologii marketing automation.
  • Prowadzenie rozmów i negocjacji warunków współpracy.
  • Koordynowanie procesu integracji narzędzi i usług partnerów.
  • Rekrutacja, szkolenie i rozwój zespołu odpowiedzialnego za marketing automation.
  • Monitorowanie efektywności strategii marketing automation na podstawie ustalonych KPIs.
  • Regularne raportowanie do dyrektora i zarządu na temat postępów, wyników i wyzwań.

Czego oczekujemy?

  •  Minimum 5 lat doświadczenia w dziedzinie marketing automation.
  • Znajomość wiodących narzędzi i platform marketing automation.
  • Umiejętność budowania i zarządzania zespołem.
  • Doświadczenie w negocjacjach i nawiązywaniu partnerstw biznesowych.
  • Znajomość trendów i najlepszych praktyk w dziedzinie marketing automation.
  • Zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji opartych na danych.

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę, B2B (do Ciebie należy wybór formy zatrudnienia).
  • Pracę w elastycznym modelu — hybrydowym, zdalnym lub stacjonarnym.
  • Pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe Warta, Dzień Wolontariusza, Biznes Liga, firmowy sklepik z gadżetami, program poleceń pracowników).
  • Projekt onboardingu, dedykowany Buddy i pakiet powitalny.
  • Pyszną kawę i herbatę, codzienną porcję owoców i przekąski w biurze.
  • Wspólną celebrację wydarzeń: kwartalne integracje, urodziny, kiermasz i spotkanie świąteczne, podsumowanie kwartału.
  • Współpracę z topowymi markami oraz udział w międzynarodowych konkursach branżowych.
  • Dostęp do wielu narzędzi branżowych, m.in. Senuto, Ahrefs, Surfer, Brand24.
  • Dedykowane narzędzia do komunikacji i pracy projektowej — Asana, Slack, Intranet, Google Workspace.
  • Mentoring od najlepszych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży — Managerów i Zarządu.
  • Comiesięczne 1:1 z przełożonym, 4x do roku badanie satysfakcji pracowników.
  • System doceniania pracowników — Kudosy i wybór kwartalnych Mistrzów Wartości Harbingers
Wyświetlenia: 27