Digital Analyst

  • B2B
  • Etat
  • kraków

Szczegóły Oferty

Twoje obowiązki:

  • Implementacja i konfigurowanie narzędzi tj. Google Analytics i Google Tag Manager dla Klientów agencji
  • Interpretacja danych i tworzenie insightów biznesowych
  • Nadzorowanie projektów analitycznych
  • Analiza użyteczności stron, rekomendacje zmian
  • Rozbudowa portfolio o nowe usługi analityczne
  • Opieka nad bieżącymi Klientami, w tym realizowanie zakontraktowanych projektów
  • Przygotowywanie ofert analitycznych dla nowych Klientów
  • Przeprowadzanie warsztatów analitycznych dla Klientów agencji

Czego oczekujemy?

  • Przynajmniej rocznego doświadczenie na stanowisku związanym z analityką i kampaniami internetowymi w agencji marketingowej
  • Znajomości i rozumienia mechanizmów funkcjonowania SEO/SEM oraz kampanii w Social Media
  • Doświadczenia (najlepiej agencyjnego) w konfigurowaniu, wdrażaniu i obsłudze narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio, Google Optimize
  • Praktycznej wiedzy, znajomości najnowszych trendów i nowinek w obszarze e-commerce
  • Podstawowej znajomości Java Script i HTML, bardzo dobrej znajomości Excel
  • Bardzo dobrej umiejętności wizualizowania danych
  • Umiejętności analitycznego i logicznego myślenia, sprawnego wyciągania wniosków
  • Nastawienia na realizację ambitnych celów biznesowych – odważnego podejmowania decyzji, poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i wdrażania nowych pomysłów
  • Dokładności, wnikliwości i skrupulatności
  • Dobrze rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
  • Dobrej znajomość angielskiego w mowie i piśmie

Dodatkowym atutem będzie:

  • Wiedza na temat CRO/UX
  • Znajomość środowiska Doubleclick (w szczególności Campaign Manager)
  • Podstawowa znajomość SQL, języka R
  • Znajomość i obsługa narzędzi do wizualizacji danych (np. Qlik, Tableau, Owox, Funnel.io)
  • Wykształcenie wyższe matematyczne, informatyczne, ekonomiczne, bądź pokrewne
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem analityków / tworzeniu obszaru analityki w firmie

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę, B2B lub Umowę zlecenie (do Ciebie należy wybór formy zatrudnienia).
  • Pracę w elastycznym modelu — hybrydowym, zdalnym lub stacjonarnym.
  • Pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe Warta, Dzień Wolontariusza, Biznes Liga, firmowy sklepik z gadżetami, program poleceń pracowników).
  • Projekt onboardingu, dedykowany Buddy i pakiet powitalny.
  • Pracę w dwupiętrowym biurze w centrum Krakowa z dostępem do: tarasu z leżakami, tenisa stołowego i Xboxa.
  • Pyszną kawę i herbatę, codzienną porcję owoców i przekąski w biurze.
  • Wspólną celebrację wydarzeń: kwartalne integracje, urodziny, kiermasz i spotkanie świąteczne, podsumowanie kwartału.
  • Współpracę z topowymi markami oraz udział w międzynarodowych konkursach branżowych.
  • Dostęp do wielu narzędzi branżowych, m.in. Senuto, Ahrefs, Surfer, Brand24.
  • Dedykowane narzędzia do komunikacji i pracy projektowej — Asana, Slack, Intranet, Google Workspace.
  • Mentoring od najlepszych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży — Managerów i Zarządu.
  • Comiesięczne 1:1 z przełożonym, 4x do roku badanie satysfakcji pracowników.
  • System doceniania pracowników — Kudosy i wybór kwartalnych Mistrzów Wartości Harbingers.

Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Klientów w Polsce i na świecie. Do działu Analityki szukamy Specjalisty, który doskonale czuje i rozumie performance marketing.

Technologie i Umiejętności

Data Studio
Doubleclick
Google Analytics
Google Optimize
Google Tag Manager
Javascript
Owox
Qlik
Tableau
Wyświetlenia: 20