HR Specialist – praca hybrydowa
Oferta pracy jest już nieaktualna.
Szczegóły Oferty
Co będziesz robić jako HR Specialist:
- wspierać realizację procesów HR takich jak: on i off-boarding, motywowanie, budowanie zaangażowania, ocenianie, wynagradzanie i awanse pracowników,
- przygotowywać analizy i raporty, monitorując kluczowe wskaźniki HR oraz rekomendując usprawnienia.
- dbać o aktualność i poprawność danych w systemach HR,
- współrealizować projekty HR,
- koordynować wewnętrzne badania opinii pracowników oraz analizować ich wyniki,
- tworzyć dokumentacje i treści HR,
- odpowiadać na pytania pracowników i wspierać ich w rozwiązywaniu problemów, działając jako doradca,
- pomagać liderom w realizacji procesów i procedur HR dostarczając praktycznych rozwiązań.
A poza tym:
- będziesz brać udział w kreowaniu rozwiązań HR dla dużej organizacji IT,
- będziesz mieć okazję zdobywania i rozwijania kompetencji przez szkolenia oraz wewnętrzną wymianę wiedzy.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- masz co najmniej 3 lata doświadczenia w podobnej roli w branży IT lub SSC/BPO,
- lubisz analizy danych, Excel i tworzenie zestawień nie są Ci straszne,
- znasz język angielski na poziomie min. B2,
- potrafisz słuchać i masz łatwość budowania relacji,
- działasz samodzielnie, z inicjatywą i bierzesz odpowiedzialność za powierzone Ci zadania,
- przywiązujesz wagę do jakości pracy i chcesz rozwijać swoje kompetencje,
- masz możliwość pracować hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Gliwicach.
Wyświetlenia: 74