Architect IT
Szczegóły Oferty
To, co pozostało niezmienne, to przyjazna, nieformalna atmosfera i ludzie, na których zawsze można liczyć. Tworzymy zespół 50+ specjalistów, na których składają się między innymi programiści (PHP, Java, Angular, React, Android i iOS), Testerzy, DevOpsi, Product Designerzy i Project Managerowie.
Jak pracujemy? Nie ograniczamy się do jednej branży (FinTech, Healthcare czy logistyka nie mają przed nami tajemnic) i jesteśmy na bieżąco z nowymi technologiami (IoT, hybrid solutions, augmented reality). Produkty, nad którymi pracujemy, w 90% wymagają wprowadzania i rozwijania nowych funkcjonalności. Pozostały czas (ok. 10%) przeznaczamy głównie na stand-up’y i spotkania wewnętrzne. Sprawdź czy jesteśmy miejscem dla Ciebie i co Cię u nas czeka 🙂
Na czym będzie polegać Twoja rola?
Jako Architect IT będziesz koncentrować się na wsparciu działu sprzedaży w zdobywaniu nowych projektów korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia technicznego. W praktyce będziesz odpowiadać za:
- udział w wybranych rozmowach i/lub spotkaniach z klientami
- analizę biznesową projektów
- przeprowadzanie warsztatów z klientami
- rozpoznawanie potrzeb klientów i przekładanie ich na rozwiązania techniczne
- tworzenie estymacji projektów
- rekomendowanie odpowiednich technologii/ rozwiązań technicznych w projektach oraz składu zespołu projektowego na development
- współpracę pomiędzy działem produkcji i działem sprzedaży
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne
- możesz pochwalić się minimum 5-letnim doświadczeniem w IT, w tym min. 2-3 latami na stanowisku Architekta
- posiadasz zaawansowaną wiedzę i umiejętności z przynajmniej jednej z wymienionych technologii: Java, .Net, AWS, Azure
- możesz pochwalić się realnym doświadczeniem we wsparciu działu sprzedaży – tworzenie wycen projektów, uczestnictwo w spotkaniach z klientem na etapie przedprodukcyjnym i proponowanie rozwiązań technologicznych to dla Ciebie bułka z masłem
- masz w sobie żyłkę sprzedawcy – potrafisz tak zaprezentować firmę, jej usługi/ produkty i technologie, aby odpowiedzieć na potrzeby klienta i uspokoić jego ewentualne obawy
- masz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym (typu SMB i Enterprise) – nie straszne Ci rozmowy z CTO innej firmy o rozbudowanych systemach i nowych technologiach – nawet o tych, z którymi nie pracowałeś 😉
- jesteś osobą komunikatywną i swobodnie posługujesz się językiem angielskim (zarówno w mowie jak i piśmie) – będziesz uczestniczyć w rozmowach i warsztatach z naszymi zagranicznymi Klientami
Mile widziane:
- doświadczenie w obszarze DevOps lub security
-
szkolenia/kursy i certyfikaty z obszaru analizy korporacyjnej, biznesowej lub zarządzania projektami
Dołączając do nas, możesz spodziewać się:
- wynagrodzenia w przedziale 140 – 210 zł netto/h na B2B (podstawa + zmienny składnik wynagrodzenia)
- praca full-time w oparciu o umowę B2B (+ płatna przerwa w realizacji przedmiotu umowy w ilości, jaką wspólnie uzgodnimy)
- pakietu prywatnej opieki medycznej (Compensa) – w wersji podstawowej w pełni finansowanego przez firmę
- karty Multisport (współfinansowanej przez firmę)
- elastycznego czasu pracy – siłownia przed pracą, kino o 17:00? Dla nas żaden problem, sam decydujesz, o której zaczynasz i kończysz
- opcji pracy zdalnej nawet w 100% – aktualnie wszyscy tak pracujemy, a po otwarciu biura zdecydujesz czy i w jakim wymiarze będziesz nas odwiedzać 😉
- otwartości i przestrzeni do wyrażania własnego zdania i wdrażania pomysłów – zarówno w zespole jak i w Zarządzie. Na co dzień będziesz mieć kontakt z COO i CEO, więc jeśli masz wystarczająco dobre argumenty i konkretny plan, za którego wdrożenie weźmiesz odpowiedzialność – działaj śmiało
- imprez integracyjnych (mamy za sobą już kilka seansów planszówek, grille i gokarty) oraz spontanicznych atrakcji typu pizza day, torty i ciacha-niespodzianki
- pozytywnej atmosfery, którą tworzy nasz super zespół – mili i otwarci na innych ludzie, chętni do pomocy, zaangażowani w to, co robią, budujący relacje w oparciu o wzajemny szacunek i poczucie humoru 🙂
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych są wszystkie spółki należące do Ready4S tj.:
Mosoftik Sp. z o. o. Sp. k., ul. Zamknięta 10/1.5, 30-554 Kraków,
Pramtent Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Zamknięta 10/1.5, 30-554 Kraków
zwane dalej Ready4S.
Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez Spółki Ready4S w celach rekrutacyjnych na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Aby aplikować odwiedź https://ready4s.traffit.com/public/an/QUZNPQ==