Social Media & Content Specialist

Oferta pracy jest już nieaktualna.
  • B2B
  • zdalnie
  • Rekrutacja została zamknięta

Szczegóły Oferty

Jeśli chcesz wykorzystać i rozwijać swoje kompetencje w zakresie realizacji projektów Social Media Marketingu, to skontaktuj się z nami. Rozwiń żagle i wypłyń na ocean możliwości!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy agencją digital marketingu, która od 2010 roku z sukcesami realizuje projekty SEO, SEM i social media, pomagając naszym Klientom osiągać ich cele biznesowe. Naszym celem, który od 11 lat realizujemy jest zostanie najczęściej rekomendowaną przez Klientów agencją SEO SEM w Polsce. Scorise tworzą ludzie otwarci, zaangażowani i pełni pomysłów.

W okresie pandemii współpracujemy całkowicie zdalnie, obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w zakresie Social Media Marketingu.

Dlaczego warto współpracować ze Scorise?

  • Elastyczny charakter współpracy (home office).
  • Niezwykle przyjazny i wspierający zespół tworzący niesamowitą atmosferę w firmie.
  • Wierzymy, że bez względu na rangę w firmie każdy ma takie samo prawo do swobodnej wypowiedzi i własnego zdania.
  • Realizując projekty Social Media Marketingowe bierzemy pod uwagę wiele aspektów wpływających na sukces, dzięki czemu przy tych projektach będziesz mógł wykorzystać swój potencjał.
  • Dzięki ograniczonej ilości projektów na każdego specjalistę możemy rzeczywiście wnieść wartość dla Klienta.
  • Wysoki poziom niezależności i możliwość samodzielnej organizacji swojego czasu.
  • Oferujemy pakiet medyczny i kartę MultiSportu.
  • Mamy płaską strukturę organizacyjną – każda osoba w firmie jest dla Ciebie dostępna.
  • Bezpośredni kontakt z klientami i możliwość uzyskiwania informacji zwrotnej na temat prowadzonych projektów z pierwszej ręki.
  • Otrzymasz dostęp do bazy materiałów edukacyjno-informacyjnych, zakupionych kursów oraz wewnętrzne szkolenia i konsultacje ułatwiające szybki start w firmie i rozwijanie wiedzy niezbędnej do skutecznego prowadzenia projektów reklamy internetowej.
  • Chętnie inwestujemy w wiedzę naszych współpracowników.

Social Media & Content Specialist jest u nas odpowiedzialny za:

  • Prowadzenie i rozwój kanałów social media (Facebook, LinkedIn, Instagram).
  • Social Selling.
  • Kontakt z Klientami w kontekście prowadzonych projektów.
  • Kontakt z osobami współpracującymi przy projektach (fotograficy, filmowcy, copywriterzy) i nadzór na realizacją zadań.
  • Tworzenie tekstowych i graficznych treści do mediów społecznościowych.
  • Projektowanie graficzne w Canvie.
  • Pisanie artykułów i opracowanie tekstu do internetu.
  • Tworzenie newsletterów.

Jakich umiejętności od Ciebie oczekujemy?

  • umiejętność tworzenia strategii komunikacji w Social Media
  • znajomość portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn
  • min. podstawowa znajomość programów do grafiki wektorowej i rastrowej (np. Adobe Photoshop, Canva, etc…)
  • dobry kontakt z klientem biznesowym i umiejętność organizowania swojego czasu
  • „lekkie pióro” i umiejętność tworzenia angażujących treści pod Social Media oraz prowadzenia komunikacji On-Line

Jakie umiejętności będą mile widziane?

  • angielski na poziomie B2 / płynnym w mowie i piśmie.
  • znajomość Business Managera oraz umiejętność zarządzania i optymalizacji kampanii Facebook Ads.

Technologie i Umiejętności

Canva
język angielski
Lekkie pióro
Photoshop
social media
Wyświetlenia: 310