Social Media & Content Specialist
Oferta pracy jest już nieaktualna.
Szczegóły Oferty
Jeśli chcesz wykorzystać i rozwijać swoje kompetencje w zakresie realizacji projektów Social Media Marketingu, to skontaktuj się z nami. Rozwiń żagle i wypłyń na ocean możliwości!
Kim jesteśmy?
Jesteśmy agencją digital marketingu, która od 2010 roku z sukcesami realizuje projekty SEO, SEM i social media, pomagając naszym Klientom osiągać ich cele biznesowe. Naszym celem, który od 11 lat realizujemy jest zostanie najczęściej rekomendowaną przez Klientów agencją SEO SEM w Polsce. Scorise tworzą ludzie otwarci, zaangażowani i pełni pomysłów.
W okresie pandemii współpracujemy całkowicie zdalnie, obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w zakresie Social Media Marketingu.
Dlaczego warto współpracować ze Scorise?
- Elastyczny charakter współpracy (home office).
- Niezwykle przyjazny i wspierający zespół tworzący niesamowitą atmosferę w firmie.
- Wierzymy, że bez względu na rangę w firmie każdy ma takie samo prawo do swobodnej wypowiedzi i własnego zdania.
- Realizując projekty Social Media Marketingowe bierzemy pod uwagę wiele aspektów wpływających na sukces, dzięki czemu przy tych projektach będziesz mógł wykorzystać swój potencjał.
- Dzięki ograniczonej ilości projektów na każdego specjalistę możemy rzeczywiście wnieść wartość dla Klienta.
- Wysoki poziom niezależności i możliwość samodzielnej organizacji swojego czasu.
- Oferujemy pakiet medyczny i kartę MultiSportu.
- Mamy płaską strukturę organizacyjną – każda osoba w firmie jest dla Ciebie dostępna.
- Bezpośredni kontakt z klientami i możliwość uzyskiwania informacji zwrotnej na temat prowadzonych projektów z pierwszej ręki.
- Otrzymasz dostęp do bazy materiałów edukacyjno-informacyjnych, zakupionych kursów oraz wewnętrzne szkolenia i konsultacje ułatwiające szybki start w firmie i rozwijanie wiedzy niezbędnej do skutecznego prowadzenia projektów reklamy internetowej.
- Chętnie inwestujemy w wiedzę naszych współpracowników.
Social Media & Content Specialist jest u nas odpowiedzialny za:
- Prowadzenie i rozwój kanałów social media (Facebook, LinkedIn, Instagram).
- Social Selling.
- Kontakt z Klientami w kontekście prowadzonych projektów.
- Kontakt z osobami współpracującymi przy projektach (fotograficy, filmowcy, copywriterzy) i nadzór na realizacją zadań.
- Tworzenie tekstowych i graficznych treści do mediów społecznościowych.
- Projektowanie graficzne w Canvie.
- Pisanie artykułów i opracowanie tekstu do internetu.
- Tworzenie newsletterów.
Jakich umiejętności od Ciebie oczekujemy?
- umiejętność tworzenia strategii komunikacji w Social Media
- znajomość portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn
- min. podstawowa znajomość programów do grafiki wektorowej i rastrowej (np. Adobe Photoshop, Canva, etc…)
- dobry kontakt z klientem biznesowym i umiejętność organizowania swojego czasu
- „lekkie pióro” i umiejętność tworzenia angażujących treści pod Social Media oraz prowadzenia komunikacji On-Line
Jakie umiejętności będą mile widziane?
- angielski na poziomie B2 / płynnym w mowie i piśmie.
- znajomość Business Managera oraz umiejętność zarządzania i optymalizacji kampanii Facebook Ads.
Wyświetlenia: 310